dimarts, 26 de maig del 2009

Cada " loco " con su tema



6 comentaris:

María ha dit...

Buenos robados. La primera es genial, hay que ver la afición que tienen algunos por la letra impresa jejeje.
Un abrazo

sargantana ha dit...

dons a mi la que mes m'agrada es la del pescador...em dona calma.
una abraçada

Anna Mora ha dit...

Eoooo !!!
Hola gamberro !!!
Aqui hi faltes tu tiran una foto !!!!!jajaja
Son xulissimes !!!
Petons

Unknown ha dit...

Muy buenas, mis saludos*

Montse Argerich ha dit...

Eiiiiiii, hola Toti, ara feia uns dies que no et visitava per falta de temps, però noi, veig que cada dia et superes!!!
Una abraçada crack!!
Pd; et volia deixar un coment amb xinès però no he trobat la tipografia per fer-ho... jeje

manobcn ha dit...

Hola TOTI, sorpresa la de trobarte per aqui i veig que amb bones amigues i amics.. estic encantat per les bones ideas que es recullen i la gran quantitat de bon@s fotografs que presenten les seves coleccións. espero que aixo continui com fins ara , una abraçada, el pescador jo el tinc de cara que em va pillar...jejeje , i vaig haber de fer una foto a la barca de la Guardia Civil de costes.... per disimular.. jeje. ja la pujare.